Låt på hjärnan...

Hallå!
Sitter och nynnar på Erik Hassle's låt Hurtful och har gjort det nu i typ 1 timme..
Jag blir så trött på mig själv haha.
Men visst är det en underbar låt?
För er som inte har hört den finns den längst ner i inlägget ;)
Och om ni blir helt fast av tt lyssna på den och inte kan få den ur huvudet..? Ja då är det inte mitt fel, haha.
Jo förresten så har jag bestämt mig för vad det blir för tårta till min lilla morfar, det blir den glutenfria hallonmoussetårtan, ara för att den ser väldigt gullig ut ;O
Tänkte dekorera den med lite andra bär som t.ex jordgubbar, blåbär, hallon (såklart), smultron osv.
Fixa in lite nyttigt bland allt det onyttiga...
Man kan väl alltid försöka iaf? ^^
Nu ska jag sticka iväg med min lilla moster o handla.
Skriver mer sen.
Har ni tur från datorn, har ni mindre tur så blir det ett kort tråkigt mobilinlägg ;)
Puss på mina små pussgurkor :*


Postat av: Erik

Hoppas du får en riktigt trevlig dag :)

2009-07-13 @ 00:55:19
URL: http://ompontii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0