Kramp ...

Ligger här nerbäddad i soffan och försöker tänka ut varför det gör oooont i magen.
Vågar inte röra mig för att det är då det krampar.
Det känns nästan lite som matförgiftning men jag tror inte de eftersom allt jag har ätit har mamma o morfar oxå ätit och de mår ju bra.
Fast man vet ju inte, ett ruttet blåbär kanske?
Aja whatever det går väl över?
Nu ska jag iaf kolla på en film som heter Freedomland.
Inte en susning om vad det är för någon men den går på canal+ action så den e nog bra.
Den börjar nu och jag orkar inte leta efter något annat så det bli super! :P
Haha...
Undrar om jag inte sett den innan känner igen den lite, hm aja det mäsrker jag väl så småningom ^^
Okej den verkar dryg, kollar på the Walker istället på canal+ drama.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0