Kort inlägg som blev långt.

Hallå! Blir bara ett snabbt inlägg nu, Hanna kommer snart och kanske Sanna och då är jag ju inte så trevlig som sitter o bloggar? haha.. Tänkte bara skriva ett inlägg o visa att jag lever, lovade ju att skriva ett inlägg igår kväll, mitt internet på mobilen är helskumt och jag orkar aldrig dra upp datorn mitt i natten :P Men jag ska försöka fixa det med mobilen. En annan dålig sak med min mobil... Har nog råkat lmn den i en vattenpöl eller något för det är fuktfläckar på hela insidan av mobilen :// En annan kul sak? Höll nästan på att köpa en systemkamera igår... ast det va på blocket och blev såld igår. Fast det är väl bäst det. Jag har ju inte råd egentligen, men jag funderar på att spara lite i månaden så jag kan köpa en sytemkamera till jag börjar gymnasiet då jag ska gå Media (om jag inte hinner ändra mig såklart), då är det ju ganska bra att ha en ritig kamera o så. Nej nu har jag inte mer att skriva (för inlägget blev ganska långt ändå :o ) Men om jag får igång mobilinternetet så blir det mer inlägg under dagen. Puss på det. Hejssvejjs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0