Inlägget har tappat bort sin rubrik.

Hejsan!
Nu blir det ett långt inlägg för jag är inne på datorn nu! ;)
Har fixat lite på bloggen som ni nog ser, eftersom mina länkar inte funkade som dropdown lista så la jag in dem i menyn istället.
Där finns nu oxå alla olika gratishemsidor så det är lättare att hitta till dem (:
Tänkte oxå lägga in lite roliga saker i menyn, som nedräkningar, namnsdagar och lite sånt, vad tycker ni? Ge gärna tips på vad ni vill ha där! ;)
Mina bilder från Köpenhamn kommer i eftermiddag när jag laddat in och redigerat dem, hoppas ni orkar vänta så länge.
Lite mer om min design nu då, jag funderar oxå på att göra en bakgrund idag men jag är helt tom i huvudet på idéer...
Men det går väl ganska bra med den kritvita bakrunden sålänge?
Okej så mycket längre blev inte det här inlägget men jag är så sugen på att fixa mer med designen! :D
Kommer mer inlägg under dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0