Folk från Växjö..? :D

Sitter och lyssnar på musik, inne på blocket o kollar kul grejjer, läser bloggar, och letar efter sevärdheter i Växjö.
Någon som bor där som har tips på vad man kan göra där i 3 dagar förutom den underbara shoppingen som finns där? Väldigt tacksam för svar sötnosar!
Okej kom att tänka på en sak...
Var i en second hand affär för något halvår sedan, där det fanns underkläder till salu.. Jag menar i en second hand affär, tänk efter.
Sen så fanns det oxå en skylt med "inget byte på underkläder". Och vad säger de då om att sälja det som second hand lixom..
Vad tycker ni, överreagerar jag eller tycker ni oxå att det är sjult ofräscht att sälja underkläder i second hand?
Visst man tvättar de ju och så innan man säljer de men ändå, jag skulle aldrig kunna ha på mig en annan kvinnas underkläder..
Visst BH kanske, men trosor tycker jag blir lite väl...?
Fast jag kanske inte ska säga något, jag ycker inte om att köpa kläder i second hand över huvud taget, man vet ju aldrig var de har varit?
Som underkläderna man vet ju inte om det är en HIV smittat h*ra som haft de innan, usch säger jag bara.
Ah, det var allt för detta inlägg kommer mer sen.  Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0