Ett Inlägg Om Mig.

Tänkte att det var dags för ett inlägg om mig.. Men som ni nog har märkt så vill jag inte lägga ut någon bild på mig eller skriva ut hela för och efternamnet. Det tycker jag att ni kan acceptera. Okej var ska jag börja? Jaa, jag är en tjej född 1994, bor i en stad i södra Sverige. Kallas för Ela eller Mela av släkt och vänner. Älskar att fotografera och att sedan redigera fotona, webbdesign är oxå superkul att syssla med. Tränar bordtennis och ska börja träna på gym till hösten. Älskar att kolla på hockey (KHK i mitt hjärta ♥) gör jag oxå. Att umgås med vänner och famil är något jag aldrig skulle klara mig utan♥♥ Så nu har ni väl fått reda på lite om mig? Kan fixa en frågestund lite senare så att ni kan fråga om det är något annat ni vill veta :D Puss


Postat av: rebecca

Du har fin design =)

2009-08-03 @ 21:10:10
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0