En lite udda rubrik.

God morgon.
Vissa av oss har faktiskt varit uppe sen halv nio, det är faktiskt sant även om det låter helt osannolikt ^^
Fast jag är ganska trött, men det är en annan historia :P
Min dag, ser ut att bli regnväder idag, så det lär bli framför datorn och tvn.
Känner mig väldigt aktiv ;)
Kan ju skriva lite mer om hur vi hade det hos Rebbe igår.
Åkte ju dit vid 18.00 och kom hem vid 01.00, vi hade strömavbrott nästan hela tiden, mellan 19.00 och framåt typ, undrar om de fått tillbaka strömmen än?
Aja iaf, kvällen började med att Rebbe o Vivi skulle möta up Sandra o André så hon lämnade mig Johanna o David att kolla på tv.
Slutade med att vi kollade p någon dokumentär om minikrokodiler, bara för att ingen orkade byta kanal, sen kollade vi oxå på Nalle Puh xP
Sen gick jag och Johanna o mötte Rebbe.
Sen gick strömmen.
Jag ringde pappa för att se om han kunde fixa strömmen men det kunde han inte så det va nog strömavbrott ;S
Så vi typ snackade och kollade i skolfotokataloger hela kvällen.
Och Rebbe o Sandra badade i deras pool, det va kallt, och det vet jag för att Rebbe stänkte ner hela mig med vatten...
Sen vid typ 10 var alla så hungriga så då ringde jag pappa (igen) och bad honom köpa pizza till oss.
Haha, superkul iaf, måste göras om snart :D <3
Nu ska jag kolla om det finns något kul på tv.
Pusspuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0