Boknöörd ;)

Heyysan.
Varit och hämtat mina böcker nu.
Har varit fast i "ljudet av ditt hjärta" hela dagen, e på kapitel 11 nu, tänkte ta en paus för att den ska vara längre (A) Haha men de är ju så underbara, man vill inte att de ska ta slut.
För sen är det ju bara en bok till sen är det slut :O Hur ska jag klara mig? "/
Jag får läsa hela serien igen -.-
Haha såklart typiskt mig.
Men vadå, de är de bästa böckerna jag nånsin läst, och jag har läst mycket kan jag säga.
Nu ska jag hjälpa mormor att baka winerbröd (eh rättning, jag ska äta lite av degen... men det låter bättre såhär ;P)
Ses sen i gråt, skratt eller något sånt, lever mig lätt i böcker och får samma känslor...
Haha Puss.


Postat av: Ida Windahl

sv: Ja, stackars barn :(



Tack så mycket! dsm :D

2009-07-08 @ 17:42:43
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0