Åskiterna flödar.

Så nu är min älskade bokserie slut.
Delade känslor kan jag säga.. glad att den är slut för att det tog upp all min tid när jag väl börjat läsa -.-
Men måste jag verkligen förklara varör det är dåligt? Jag menar den e slut :'/ Lite sorgligt faktiskt.
Fast nu är det väl bara att se fram emot filmerna, gissa vem som har bestämt sig för att gå på premiären för New Moon? ;)
För er som inte kan gissa så menar jag mig... :P
Haha ska köpa hem Twilight nästa gång jag är i stan, har bara sett den filmen en gång, det var innan jag läst böckerna och en väldigt dålig kvalitet på filmen, så jag uppskattade den väl inte lika mycket som man borde ^^
Okej nog snackat om denna underbara serie.
Just nu har jag gjort det riktig mysigt för mig.
Ligger framför tvn med laptopen och segar.
Ligger och lyssnar på mtv.
Just nu Britney Spears - If you seek amy , jag tycker det är så otroligt starkt av Britney att ta sig från botten till toppen igen.
Jag menar hur illa var det inte ett tag?
Alla vet nog vad jag snackar om så jag drar inte upp några exempel, men hur duktigt är det inte då att göra en ny skiva som blir en storsäljare och sen en turne?
Hon är verkligen en person att beundra.
Jag menar alla har väl kännt sig riktigt nere någon gång?
Eller jag menar, om vi tar skolan som ett exemel, de flesta har väl kännt sig riktigt utanför någon gång, pga problem med kompisar eller liknande, men sen lyckats lösa det.
Om ni vet vad jag menar så vet ni nog oxå hur svårt det är att resa sig stolt även om man stött på problem.
Tänk då Britney, en världskändis gör det ju inte heller lättare för henne, då alla papparazis gör allt för att få stora stjärnor att hamna i dålig dager, tänk att hon nådde botten, hade det riktigt tufft ett tag men sen tog sig tillbaka.
Jag tycker att det är väligt beundransvärt.
Så, hejja Britney ^^
Nu ska jag gå och koppla in laddaren till datorn så inte batteriet lägger av.
Jag skriver mer lite senare.
Pusspuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0