Gäsp -.-

Eyy! Hemma från skolan nu då, bara så trött!
Ville verkligen inte upp imorse, somnade vid frukostbordet -.-
Halvsov i bussen me kom jag på nu ^^
Sen så va första timmen slöjd, är nästan klar med min första strumpa!!!
Förutom att vår lärare är lite seg (^^) så hade vi faktiskt ganska kul.
Andra timmen svenska jag vet inte riktigt vad vi gjorde pga att jag kämpade hela lektionen för att hålla ögonen öppna -.-
Sen SO jag gjorde en liten berättelse om varför vi MÅSTE stoppa miljöförstöringen:

Bilar och industrier bl.a släpper ut koldioxid i luften, den ökande mängden CO2 i luften gör att temperaturen ökar, när temperaturen ökar smäler de stora isarna, då höjs vattnet mycket folk blir då utan hem och världen överbefolkas.
Överbefolkas världen så blir det inte bra.
Medans människorna letar efter en plats att bo så får hajarna mer plats till sina ondskefulla planer.
Slutsats: Om vi inte stoppar miljöförstöringen så kommer hajarna ta över världen!!!!!!!

Jag kämpade länge med den historien, men fatta världen kommer gå under ;P

Sen så va det gympa, blev lite piggare för det blir man alltid på gympan, ganska logiskt.
Vi hade iaf räck  helt underbart roligt!!! :DDD Fast jag fick den låten Ballroom Blitz på hjärnan efter att vi haft den när vi hade uppvärmning -.-
Sen så va sista timmen NO där vi gjorde de sista labbarna, anska så kul, fast idag höll vi inte på att elda upp skolan ;)
Hehe jaja nu ska jag SOVA godnatt.

Puss, Mela


Postat av: lydde

men du nämde ju inget om att jag fick slå dig om du somnade :D haha och din miljö-berättelse va bara bäst hajarna kommer att ta över världen

2009-01-13 @ 21:03:29

Postat av: lydde

men du nämde ju inget om att jag fick slå dig om du somnade :D haha och din miljö-berättelse va bara bäst hajarna kommer att ta över världen

2009-01-13 @ 21:04:07

Postat av: Mela

Just de ja ^^ GAAAH HAJARNA INVADERAR ;P

2009-01-14 @ 15:36:07
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback