Paradise City

Hallå hallå, sitter framför tvn och kollar på bruce den allsmäktige, lyssnar på alice cooper och skriver blogg då såklart.
Bara så ni vet om det bli helkonstigt i inlägget xD
Lyckades hålla mig vaken under melodifestivalen ikväll till skillnad från förra veckan ^^
Tyckte iaf att H.E.A.T. va lätt bäst men visst Måns Zelmeröw va oxå ganska bra.
Om 45 minuter så är det den 15 februari och alla hjärtans dag är slut, tänk att man fick spendera alla hjärtans dag utan någon pojkvän i år oxå :/
Tyck synd om mig! ;P
Aja har hunnit med en hel del idag.

* Bakat frallor
* Löst korsord
* Skrivit på blogg och bdb
* Gjort middag
* Kollat på melodifestivalen
* Tankat över alla låtarna på datorn till mobilen (Y)
* Hittat hörlurarna till mobilen
* Skickat alla hjärtans dag hälsningar på sms
Ja det var nog det mesta, tänk vad duktigt ;)

Som jag sa nyss om ca 40 minuter e det söndag vilket =

- Träning för småungarna
- Hockey!! :D:D
- Lösa korsord
- Ut och ta kort kanske?

Men nu orkar jag inte skriva mer! ;D

Hejs, Mela


Postat av: lydde

jag fick inget sms :(

2009-02-16 @ 15:53:44

Postat av: Mela

Du skickade glad alla hjärtans dag och jag skickade detsamma ^^ <33 orkade inte skicka till nån ändå annars xP <3

2009-02-17 @ 11:57:19
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback