Look at everything has come and gone...

Hallojsan! Dagen har tillbringats i en bil, som Jeanetts assistent, jag bokade möten, skrev upp möten på post-it lappar och höll koll på kalendern allt medans Jeanett ringde runt til olika kunder, jjag e så proffsig ;D
Mål för kvällen;

• KHK vinner i Olofström! hade varit såååå härligt :D!!!!
◘ Jag orkar hålla mig uppe till tre inatt då Jurassic park börjar
○ Om inte ovanstående funkar, att jag vaknar av väckarklockan! ;P

Men nu kom lilla mamma hem, de har köpt kakor så då måste man ju smaka lite ;D

Pusshejj leverpastej ;D

/Mela

ps, vilka ska till Olofström ikv?


Postat av: lydde

inte jag xD

2009-02-18 @ 19:03:17

Postat av: Mela

Haha ne xP

2009-02-19 @ 11:09:32
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback