I'm back! ;P

Hej, har inte så mycket att göra så jag skriver lite till :P
Varit ute och fotat lite, härligt det är med snö asså!
Jag vill ha något att göra, jag menar något riktigt kul, kommer inte på något bara.
Baka något kanske? kan kolla vad vi har hemma.
Göra ett Alla♥dag mail och skicka, kanske sen orkar inte nu.
Kolla igenom gamla skivor och se om det är någon bra musik att ladda in.
Koll på film, mot TvPlaneten! ;P

1:an, inget bra
2:an , inget bra där heller
3:an, från 18.30 så är det ganska bra program
4:an, 15.00 House, ett avsnitt jag sett och kommer ihåg -.-, 02.00 Fredagen den 13 part VI har inte sett de fem första så det e ingen bra idé ..
5:an, Seeeegt

Visst det är nog någon film ikväll men det är då, nu är nu och just nu har jag inget att göra! :P

Jag har idétorka, hjälp mig någon!!
Orkar inte läsa en bok heller, orkar bara inte :/

Äh, jag får väl gå och baka.

Ciao, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0