Contact.

Tjooo!
Så e det tisdag och ikväll e det säsongspremiär för HOUSE!  Yeey :D:D
Idag har jag faktiskt inte något alls inplanerat, ganska ovanligt :S
Nja okej jag vaknade för 40 minuter sen så jag har inte hunnit tänka så mkt på vad jag ska göra än ;)
Det lär bli en ganska lat dag för min del, typ göra tråkiga tester på bdb, kolla på filmer på Canal+ kanalerna, kanske spela lite sims det va längesen nu, eller så kommer jag kanske på ngt helt annat att göra, who knows? 
Mot TV-Planeten! ;D
Haha snart ligger nog TV-Planeten under mina favoriter så mycket som jag är inne där xP
Jag vill se Jurassic Park, såg en av ded filmerna för några veckor sedan och ja de är faktiskt riktigt bra, borde inte nån av de filmerna gå på nån kanal? jag menar det borde de väl? De sänder väl inte bara en film ur en filmserie och inte resten :S
Ååh, ni vet den filmen "Den där Mary" som man sett sjuttioelvatusen gånger? ;D
Den e idag på Canal+ Hits,  nästan så man ska se den ju xD
Men ne, lite segt när man vet exakt vad som kommer att hända... 
Tillbaka till Jurassic Park, det finns 3 filmer, det va 2an jag såg och 4an kommer nu under 2009.
Tänk vad bra det är med Wikipedia ibland ;)
Men man kan ju hoppas att 1an och 3an sänds någon dag, ska kolla på... ja ni vet nog vilken sida ^^
TVPLANETEN! ;D
Haha jag e seg idag jag vet men jag har inget annat att göra, ^^ än att vara seg då ;)
Natten till torsdag klockan 3.10 på natten e det första filmen om jurassic park (A) haha ska se om den inte sänds på torsdagen oxå annars får jag väl masa mig upp på natten ;)
Nehe tydligen inte eller jo 2an visas kl 15.55 någon eftermiddag men den vill jag inte se IGEN! Aha hur ska jag orka gå upp vid tre på natten, utan att väcka mamma oxå? Det är illa att inte ha ett eget rum, jag vet.
Längtar till jag får ett eget rum, men shiit va bra det kommer bli! :D
Okeej nu ska vi se, onsdag e det då hockey i Olofström = energikick, (+ en massa massa massa cola) då kanske jag håller mig vaken fram till tre och då e det ju inget konstigt om jag vill kolla på film? (A) haha jag e så smart ibland asså (A) blir att ladda upp med cola och kaffe nu då ;D jag vet jag e lite desperat att se den men vadå då? kul grej ju!
Eller klockan halv sex på söndagsmorgonen, eh stackars mig -.-
Skiiiiiiit! att vi inte har Canal+ Action där e den vid klockan 7 på kvällen :O måste försöka fixa så att pappa sätter upp parabolen (A)
Nej men oj shit va långt det här inlägget har blivit, och jag tror inte att det är ett vettigt ord, kanske om någon är lika desperat att se Jurassic Park som jag e så slipper ni kolla Tv guiden iaf ;D

Puss, Mela


Postat av: lydde

hihi <33 nu vet alla det hihi <3

2009-02-17 @ 14:24:18

Postat av: Mela

Precis ^^ hihi <3

2009-02-17 @ 14:39:46
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback