Armband & Halsband!

Nu är det ju snart armband och halsbands säsong, = vår och sommar, tiden för alla accessoarer, jag älskar det!
Det finns inte mycket som är härligare än att gå runt i linne och kjol med fina smycken till.
Jag vet att det fortfarande ligger snö ute på en del platser men ändå, det är ju mars om några dagar!
Så nu ska jag nätshoppa.
Eller göra ett litet drömcollage som jag brukar, lägger nog ut det här sedan när det är klart.
Ååå jag kommer snart kunna använda mina nya sommarkläder som jag köpte i november (fråga inte är ni snälla.) :D
I år tänker jag satsa på en riktig solbränna oxå, så jag längtar till värme och sol, utan snö.
Om jag nu inte har råd att köpa nytt så har jag massa gamla armband o halsband som man kan göra om till nya, eller ha som de är.
Men jag menar, visst är det roligt med nya saker?
Haha är man en äkta shopaholic eller? Jag skulle tro det.
Bara för skojs skull kan jag göra en lista på mina måsten nu i sommar:

♥ Ett linne

♥ En kjol

♥ En ny bikini

♥ Minst två halsband

♥ Minst två armband

♥ En väska till fest, och en till vardag

♥ Solglasögon

♥ En solhatt

♥ Och såklart,  SKOR!  jag har blivit besatt av skor jag vet, men ååh vad kul det är att shoppa skor! :D

Få se nu, jag har en solhatt som e väldigt fin så det behöver jag ingen ny, linne och kjol har jag massa så där finns det ju något, solglasögon har jag, väskorna har jag nog, så det är ju inte jättemycket jag behöver köpa...
Det blir nog bra med det när man sen hittar till en bra affär....
Var ska vi börja, med skor eller smycken?
Collage kommer när jag är klar, typ ikväll eller något sånt ;)

Vi hörs, kram, Mela


Postat av: lydde

inget collge än ??

2009-02-28 @ 16:08:11

Postat av: Mela

Orkade inte fixa :P

2009-02-28 @ 17:43:30
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback