She is back! ;D



Haha...
Bara jag som tycker att det är lite kul med ironi? ;)
Jag sa "Nu när det är lov så kommer jag kunna blogga mer aktivt" hahahaha, jag har inte bloggat på en vecka x)
Okej det kanske inte är så kul, men ändå :-)
Jag bara dissade bloggen helt enkelt för jag inte har haft något att skriva, eller jo visst har jag det, massor egentligen, men jag vet inte.
Skit samma.
Det får bli som det blir med bloggningen, tänkte iaf försöka blogga lite nu! :)
Oh happy day eller vad? ^^
Nej men sen jag skrev här sist har det ju hänt en del, jul t.ex.
Fått massa fina julklappar som t.ex. kläder, smink, smycken, godis och ja (y).
Sen juldagen och annandagen så låg jag (+resten av familjen oxå för den delen) i soffan och kollade på film, typ konstant ^^
Haha, mysigt iaf! :D
Sen har jag varit i Kalmar med Sanna o Hanna och shoppat klänning till nyår!
Fick bli en svart klänning från Gina, i love it!
Nu sitter jag i soffan och nätshoppar.
Ja faktiskt, jag ska beställa något idag!
Haha, Nelly.com har rea så jag håller på att klicka ihop lite saker som ska hem hit :)
Men vi säger väl så sålänge.

Pusshejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0