Mina låtar!

Tja!
Blev nästan spyfärdig när vi satt och åt och min lilla sysslig (ca 1 år) ja typ dreglade ner hela sig och sin mat..
Urk.
Jag gick in till mig och satte igång musik och datorn istället för att umgås ^^
Social, javisst.
Hehe, men som jag sa innan, ska in och klippa mig snart.
Eftersom ni inte vet hur jag ser ut så är det väl ingen idé att be er om tips...?
Tänkte iaf klippa raklugg och klippa upp resten av håret lite, men jag ska nog låta håret växa ut och bli lång nu.
Har haft axellångt nu i flera år ;P
Yesyes, vet ni vad jag gjorde igår förresten medans jag kollade på tv?
Gjorde spellistor på mobilen.. Jaa det är ju sånt man gör när man har tråkigt.
Heh, det blev en som jag döpte till Bästa <3, ni kan nog gissa vad det är för någon lista x)
Nej men av mina 530 låtar på mobilen lyssnar jag inte på alla särskilt mycket så nu är det 145 låtar i den listan, ganska lagom tycker jag.
Sen har vi nästa lista som jag döpte till "arg" haha ^^ en massa låtar med en massa trumsolon, ni vet :p typ 10 stycken låtar (måste ladda in fler)
Och så sita listan blev "relax" massa lugna låtar och så. Orkade aldrig kolla hur många det blev bara xP
Nej men jag är ganka nöjd med de, men jag ska nog fixa ihop fler, ni vet ju hur mycket jag gillar att lägga in saker i listor och mappar, jag är inte riktigt normal alltid jag vet :P

Kan ge er ett litet urval från mina listor om ni vill:
Blir ni glada då? Klart ni blir!
 Men jag orkar faktiskt inte leta upp alla låtar på youtube så jag ger er bara tips så får ni fixa resten själva ;P

Bästa<3

Alice Cooper
Poison
Welcome to my nightmare
The one that got away
Bed of nails
Wake the dead
Spark in the dark

Bon Jovi
Bed of roses
Born to be my baby
Always

Michael Jackson
Give in to me
Dangerous
Remember the time
Keep the faith
Bland and white

Aerosmith
Back in the saddle
I dont wanna miss a thing
Sedona sunrise
Janie's got a gun
Dream on

Def Leppard
Pour some sugar on me

Guns N' Roses
Paradise city
Dont cry
Civil war
Aint it fun
Sorry
Live and let die
Knocking on heavens door

Gotthard
And then goodbye
Im alive
Nothing left at all
Ive seen an angel cry

Nirvana
Smells like teen spirit

Helloween
Mankind
Future world
Dr stein
Heavy metal hamsters
Eagle fly free
Halloween

Twisted Sister
The prize
We're not gonna take it
I wanna rock

Dio
Rock 'n' roll children

Ozzy Osbourne
Dreamer

Okej det är en massa fler, men det får räcka för tilfället, kan lägga upp alla mina låtar någon gång men inte idag.

Arg

Nuclear Blast Allstars
Bloodsucker

Three Days Grace
Animal i have become
I hate everything about you
Never too late

Guns N' Roses
Shacklers Revange


Orkar inte dra hela Relax listan oxå nu.
 Detta inlägget blir ju superlångt ändå ;o
Om ni orkat läsa ända ner hit säger jag grattis.
Till er som inte orkat sääger jag bara, synd om er!

Haha, puss ;*








Postat av: Mysan

Vad bra :)

Jotack, kalaspuffar med mig!

Följa varandra med Bloglovin?

2009-08-18 @ 14:01:39
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Postat av: Mia

Härlig lista, gillar det mesta på den :)

2009-08-18 @ 16:42:56
URL: http://www.improveme.se/makeover

Postat av: Anna

Svar: Ganska så hyfsat med mig, dock gör det regniga vädret mig en aning depp :/

KRAM

2009-08-18 @ 17:02:33
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback