A name with a huge discussion

Hej!
Nu har jag kommit hem från hockeyn.
Det var väldigt jämt men slutade med att Oskarshamn vann med 3-2.
Fast jag tycker ändå att KHK är grymt duktiga!
Tog såklart en massa bilder, kommer upp sen när jag redigerat dem!
Jo, jag var ju på IKEA innan, vill ni veta vad jag köpte? ^^
En handduk!
Haha..
Åker flera mil för att köpa en handduk, typiskt mig, men vaddå det var kul ändå även om jag inte köpte så mycket!
Sprang in på MediaMarkt oxå, åååh vad jag vill ha en systemkamera!
Testa några olika och oj jag är kär!
Jo förresten, i bilen påvägen hem så diskuterade vi namn och stavningar.
Vi kom in på namnet Sonja och försökte komma på vilken sätt som ser bäst ut att stava det på!


Vad tycker du?
Själv tycker jag att Sonya ser bäst ut.

Nej nu ska jag redigera bilder.

Pusshejj!


Postat av: Sara

Sonija, tycker jag :D

2009-08-17 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0