Sunny day.

Nej men hallå!
Idag är det kanonväder ute dvs typ 30 grader i solen! :P
Och så typ 23 grader i poolen (2 grader varmare än igår (Y) )
Så egentligen borde jag inte sitta här inne!
Fast det är så att ag precis ätit frukost så jag tänkte att när jag ändå var inne kunde jag ju skriva ett inlägg till er!
Blir att ta lite fler kort idag hade jag tänkt, när solen skiner blir det ju som bäst med ljus och så.
Kanske tar med en spruta med vatten så kan jag göra en regnbåge ;P
Haha ja alla idéer är bra förutom de dåliga.
Nej men jag vill ha lite tips!
Vad vill ni se för bilder här i bloggen?
Fåglar, fiskar (helst inte, livrädd för fiskar), fjärilar, blommor, stenar, gräs, regn, moln, vatten, eller en salig blandning av alltihop?
Hjälp mig att få min blogg bättre! :D
Ne nu ska jag ut i solen!
Puss♥


Postat av: Cajsa

vettu vad? jag skiter it...ända anledningen till att jag skulle byta va för att bli av med mina haters men de verkar inte ha något liv och letade upp min nya adress och skrev där. stannar kvar på gamla bloggen.. :)

2009-08-06 @ 14:20:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0