Sova kan man ju alltid göra sen.

Okej det blev inget sovande...
Kom fram till att sova kan jag göra en annan dag och huvudvärken har nästan släppt.
Jag fastnade här frmför datorn istället och läste bloggar.
Och vet ni vad?
Känner nu att någon håller på att laga middag, blev genast superhungrig!
Har inte ätit sen frukost.. ooups (i och för sig så var frukosten vid 1 ^^)
Hah..
Ska leta efter lite härliga höstplagg att inskaffa nu till skolstarten (uuusch jag orkar inte med skolan) om 12 dagar..
Jag vill inte ha höst!
Jag vill ha sommar och sommarlov året runt ♥
Jaja, det går väl inte att fixa även om jag vill.
Lägger upp lite snygga höstplagg sen, om jag hitta rnågot såklart!

Tills dess får ni nöja er med att lyssna på den här underbara låten ♥



Aerosmith - Sedona Sunrise 



(Bilder från Nelly.com och google)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0