Snart e det shopping! :D

Heejsan!
Nu är jag vaken :O
Haha jag är så morgonpigg... Börjar fundera lite på hur det kommer bli när skolan börjar, då måste jag ju stiga upp vid 7! Uschusch.
Jag vet, jag har inte jättestora problem nej.
Vad händer idag då? Här ser det ut som om att det kommer bli regn så det blir väl att sitta inne och mysa.
Eller rättare sagt, det bli nog att jag myser vid datorn och nätshoppar....
Men vet ni vad?
På fredag sticker jag till Växjö och sen efter det (om jag har pengar kvar vill säga) kan jag ju börja shoppa igen! :D
Haha fast var det inte då jag skulle börja spara till min systemkamera...?
Jomen det blir nog bra.
Nej vet ni vad? Nu ska jag in på Bloglovin och gå igenom alla nya inlägg..
Jo förresten, ni har väl inte missat att lägga till mig på Bloglovin?
I så fall kan ni göra det precis nu!

Bara att klicka här:  bloglovin

Hörs sen, puss ♥


Postat av: Anonym

allt bra idag? =)

2009-08-04 @ 14:03:53
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0