Simply the best today!

Alå alå!

Idag har jag varit superduperaktiv!
Har städat hela mitt rum, rensat och omorganiserat!
Sen så har jag dushat och provat minma nya garnierprodukter (shampoo o balsam), köpte några som ska vara bra för nordiskt hår! Kanon eller hur?
Sen så har jag bestämt att träffa en massa kompisar, Sanna, Matte o några till sover hos mig imon o Hanna ska sova hos mig på torsdag!
Askalas!
Jo vet ni, jag har dammsugat hela vårt hus oxå (A) Duktig eller hur?
Förresten, när jag dushade så satt det en spindel på väggen (ni vet hur rädd jag e för spindlar va?), guess what jag brydde mig inte (så mycket, stod bara o räckte fingret åt den hela tiden xP)..
Det kallar jag ett stort framsteg!

Men vet ni, det börjar lukta rök här så jag ska ska ut o kolla så det inte brinner här eller nåt.
Skriver igen imorn såklart!

Ciaaao, puss!



Postat av: Cajsa

hehehe tack sötaste! ^^

2009-08-10 @ 23:56:06
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0