Så länge siffror är logiska gillar jag dem!

Hej!
Ledsen för att jag inte uppdaterade i morse.
Men jag var så trött så om någon sagt ordet blogg skulle jag bara sett helt hjärndöd ut.
Och så har dagen forsatt ;P
Jag har varit så trött asså!
Kanske borde börja lägga mig i tid..?
Nae.
Men men, dagen har varit riktigt kul, faktiskt!
Hanna undrade om man ska slå på "TV" eller "Televisionsapparat" (jag menar ofta -.-) när man ska få översättningen till tyska... :P Haha du är för kul du! <3
Vad har vi mer gjort, jo Hanna har fått mig o Sanna att bryta ihop i ett skrattanfall, vi behöver inte gå in på varför..
Hm vad mer, jo vi har börjat jobba med kemi på no'n (askalas! :D) jag tycket det är så kul!
Och idag gick vi igenom lite på periodiska systemet, det är så logiskt asså!
En massa siffror och formler och så, haha jag älskar det! Nej jag lovar jag är ingen pluggis, men jag har ovanligt lätt för siffror och sånt, så jag gillar ämnen där det är mycket sånt.
Ni kan nog räkna ut att jag då oxå tycker matte är kul.
Men ja, jag ska börja läsa en ny bok nu.
Och läsa bloggar :P
Hah, hörs senare!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0