My love to this book ♥

Tjoho darlings!
Legat och läst hela morgonen och ja fram till nu, för nu tog boken slut "/
Boken jag läst var "Allt för min Syster" av Jodi Picoult.
Den är så förbannat grymt bra!

Boken handlar om en familj, mamma pappa 3 barn.
Mellandottern har Leukemi och en ovanlig sorts sådan, hennes lillasyster föddes framför allt för att rädda sin syster.
Man får följa familjen när den yngsta dottern Anna, vill få rätten till att bestämma om hon vil donera blod, stamceller, organ m.m. till sin syster..

Orkar faktiskt inte skriva mer nogrant än så, men jag tycker att om ni inte gjort det innan ska ni läsa boken nu.

Och för er som inte tycker om att läsa böker så kommer den på bio den 25 september, gissa vem som ska på premiären? ;)

Vet ni vad, mitt rum ser (nästan) bokstavligt talat ut som ett bombnedslag...
Det ligger kläder och väskor över hela golvet..
Jag måste verkligen fixa det.
Uh, jag orkar inte..






Postat av: Malin

Vi kan väl se den på bio???

2009-08-11 @ 07:25:54

Postat av: Ela

Svar till Malin:



Klart vi ska se den! Det hade jag redan räknat med att du ville, haha :D

2009-08-11 @ 14:24:31
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback