Klantig som bara den...

Heej darlings!
Vill ni veta vaad jag lyckats med?
Jag har (typ) stukat fingret..
Ja det gör så in i * ont iaf..
Lyckades klämma hela handen i ytterdörren (gjorde ooont) fast det gick över men hela nederdelen på pekfingret har svullnat upp och gör ont om man nuddar, fast jag kan fortfarande skriva med fingret här på tangentbordet så så farligt kan det inte va, eller?
Jaja hoppas inte det är något farligt iaf ^^
Just nu myser jag iaf framför tvn, kollar på "Becker" på Comedy Central, askul! x)
Läser bloggar oxå såklart.
Ska redigera bilder med och lägga upp här, det gillar ni va? ;)
Pusspåer!


Postat av: Cajsa

jag har kommit på vem det är.

2009-08-04 @ 22:34:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0