Jag älskar musik ♥♥♥

Drogar musik som bara den.
Finns inte mycket annat man kan göra när vädret är kasst.
Jag vet inte om det regar just nu men det är iaf grått grått grått.
Urk.
Jag brukar i vanliga fall tycka om sånna dagar för då kan man mysa framför en film eller så.
Men jag har kommit på att skolan börjar om en vecka ungefär ( "/ ) och jag fill dryga ut den lilla tiden som är kvar med en massa sol bad och kul.
Ska iaf in till stan ikväll med familjen.
Kanske träffar någon kompis där inne med, hela stan är ju där, nästan iaf.. ^^
Haha, nej men jag vill inte att det ska spöregna när vi ska in dit.
Det är inte så kul faktiskt, om någon lustig människa nu trodde det.
Nu ska jag se om jag hittar något kul att hitta på , som att nätshoppa t.ex, någon som vet någon bra sida? Jag vill hatips i massor!

Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0