Är klockan inte mer än 11?

Har ju farit full fart hela dagen så jag är ganska slut nu.
Tänk hur det kommer bli när skolan börjar, jag kommer ju sova som en stock vid 8 x)
Haha..
Nej, men det blir nog dags för en massa kaffe till skolstarten iaf.
Ska sticka och shoppa lite skolgrejer någon dag i veckan;
* Nya mappar (mina gamla var traaasiga)
* Anteckningsblock (sista året i grundskolan, nu blir det plugg! )
* Massa mer saker som jag kommer hitta på vägen -.-

Nej men det får väl bli Bokia, där hittar man ju alltid en massa saker man behöver (och sånt man inte behöver...)
Yesyes så är det!
Ska gå igenom mina gamla bilder nu och kanske byta bilderna i headern.
uppdaterar sen innan jag ska sova.
Puss


Postat av: Cajsa

hehe ja han är typ asgrym! :P

2009-08-16 @ 23:23:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0