Nonsens ;)

Tjena!
nu så e det måndag igen då, eller snart tisdag om 3 timmar (a) whatever, det va skola idag som alla andra vanliga måndagar, fick ett infohäfte om gymnasievalet, funderar skarpt på att gå Media, vad tror ni om det och var har ni tänkt att gå? (:
Drog in till stan efter skolan med Hanna idag oxå, va tvungen att köpa en present till min moster som fyller år snart, vad kan jag tyvärr inte skriva ifall hon läser det här ;)
Yup, vad har mer hänt, inte så mycket, har väldigt mycket i skolan, ca 5-6 olika inlämningsuppgifter :/ det är bara för mycket!!!
Man orkar knappt med någon fritid :/
Nej men nu så måste jag plugga tyskaläxa (vad va det jag sa?) så pusspuss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0