"Das Ist Unaturlich"

Hemma på fastlandet nu igen då.
Håller på att redigera alla bilder jag tog på Gotland, lägger kanske in den sen om jag orkar ;)
Tänkte fixa lite med designen så den blir lite mer påskaktig men vi får se hur mycket jag hinner.
Hade oxå planerat att välja ut lite bilder som vi ska trycka upp till tavlor, fast det får bli senare, när jag har tid till det.
Imorgon så har iaf jag Hanna o Sanna tänk ha en tjejdag, typ kolla på film hela dagen, ((:
Allvarlig talat så hinner jag inte skriva mer nu om jag ska hinna med allt jag tänkt mig, så pusspuss, :*
Bara en liten grej till, 
 
Jag ♥ Mocca Latte.

Jag ♥ Tuggummi.

Beroende :p

(Rubriken = Nicke säger det precis hela tiden, ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0