Stan,

Hej, tillbaka i skolan igen idag började med prov på grammatik i svenskan, har tur om jag får G har bara varit med på en lektion under grammatiken.
Sen tyska, vi hade en vikarie med rysk brytning som inte kunde prata tyska. -.-
Sen så hade vi musik, vi kollade på en dryg fim som heter "Hair" ska kolla på den nästa vecka oxå...
Sen lunch, hände inte så mkt då vi typ åt ^^
Sen var det dags för matte, vi fortsatte med att jobba på med bråktal, lektionen flöt på rätt så fort.
Efter det så var det dags för NO, pratade om andningsorganen idag, typ lungor och sånt ^^
Sista timmen elevens val, läxläsning. Skrev av allt jag missat från NO'n sen ränade jag halva matteläxan, sen bort till hemkunskapen och tigga brownies från Lydia och Ellen :)
Sen åkte Hanna, Sanna, Lydia och jag hem till mig för att hämta pengar och sen ut i regnet igen och till busshållplatsen.
Efter mycket om och men så var vi inne i stan, vi gick till Red Light för att äta och sen sprang vi runt på stan i nån timme, har köpt julklapp till nästan alla jag ska köpa till, visst är jag duktig?... Och nu itter jag här och följer matchen mellan KHK och Skövde, och skriver blogg såklart ^^ men nu tror jag att jag ska äta något och sen titta på Greys Anatomy vid 21.00

Pusshejj, Mela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0