skolfotokatalog sökes ^^

Hej, åkte till Hanna & Lelle idag vid ja vad kan hon varit 13.00 kanske? Hanna var utelåst så vi var hemma hos Lelle och sen hemma hos Lelles mormor.
Hannas familj kom hem och vi skulle äta lunch, sen efter det så kollade vi lite i gamla skolfotokataloger, hoppas vi får den nya snart, längtar! :)
Sen så kollade Hanna o jag på reprisen av Greys Anatomy, båda hade lyckats missa när det sändes i onsdags (när jag va i Olofström då) .
Jaa sen kom mormor vid 19.00 och hämtade mig och nu sitter jag här och skriver ;)
Igentligen så borde jag plugga NO men men orkar inte just nu...
Undra vad jag ska ha på mig imorgon, det får bli att rota igenom garderoben ikväll ^^
Aja nu måste jag sluta skriva.

Ciao, Mela



Postat av: L<3

okej vad kul

2008-11-03 @ 16:42:12

Postat av: Mela

Jajamen :)

2008-11-04 @ 20:16:25
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback