Sjuuk, :(

Hej på er, sjuk idag igen , så fruktansvärt tråkigt, mår inte alls bra allt är bara grått, speciellt ute, regnet öser ner och himmelen är grå.
Orkar inte göra något, har kollat på en film, "Den första riddaren" faktiskt riktigt bra, sen kollade jag och mamma på "Hem ill gården" som vanligt när jag är hemma då.
Sen blev jag bara så trött på att ligga i sängen och glo på tv så jag gick in en stund på datorn och here I am, orkar inte ens sjunga med i mina favoritlåtar, illa illa.
Fast det är nog tur det, orkar inte ta i så det som borde bli toner blir bara små pip. Suck, ja jag vet jag är jättepositiv. -.
Jaja får väl släpa mig in till TVn igen nu då.

Pusshejj, Mela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0