To Be.

ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio elva tolv tretton fjorton femton sexton sjutton arton nitton tjugo tjugoett [tjugotvå] tjugotre tjugofyra'

Tjena, julen står för dörren, julklappar under granen, granen klädd i glitter, tomtar i varje vrå.

JAGÄLSKARJULEN!

Jag vill ha snö, Jag vill ha snö, Jag vill ha snö, JAG VILL HA SNÖ!

Ingen riktig jul utan snö, fast så är det väl om man bor i sydsverige  men ändå SNÖ?

 Det får la bli ett ganska flummigt inlägg med jag bara måste skriva av mig lite, inget fel med deteller hur?.

Jag Saknar Dig!

Få se, vad kan man ha på sig på nyår?
'Förresten vad ska alla härliga människor göra på nyår?, mitt nyår spenderas med släkten & Hanna o Sanna, skoj skoj!
Men mina nya röda klackskor får det bli sen kanske bara en svart tunika och jeans? Eller, om jag hittar en klänning på mellandagsrean kanske? Äsch det märker vi ;p

Men nu tänker jag inte skriva mer för det kommer ändå inte stå något vettigt ;)

PussochHej Mela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0