Lusselelle Lusselelle 11 nätter före jul :p

Tjohejsan, den 14 December idag, 10 dagar kvar till jul, wuhu!
Helgen har spenderats ute i min mosters hus tillsammans med Hanna och Sanna, julpyssel för hela slanten, eller nästan iaf ^^
Det har bakats julmüsli och trolldegstomtar, ganska lyckat faktiskt.
Sanna var bara med Fredag-Lördag för hon skulle till Lussesmällen.
Utan Sanna så kollade Hanna och jag typ på film och plattade mitt hår :p
Söndag, Hanna gömmer små små julgransdekorationer i hela huset och roar sig sen med att titta på mig som försöker få ner dem, med hjälp av stekspadar och stolar.
Haha va kul det var xD
Tack för en superrolig helg tjejer :D<3

Vid fyra var det dags för hockeymatch igen, mot Helsingborg idag.
Matchen slutade tillslut 4-2, väldigt segt spel fram till 3:e perioden då blev det bättre.
Matchens målskyttar, mål nr 1: #91 Daniel Brasar, mål nr 2:  #44 Atte Valli, mål nr 3:  #87 Sebastian Arvidsson, & mål nr 4:  #52 Petter Henning.

Publikens Lirare = Nummer 52, Petter Henning


Nu måste jag duscha, läsa lite till NO-provet på Tisdag och se om det finns något bra att kolla på på tv:n.

Puss, Mela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0