I'll Love You Always.

23-12-2008, Tjoo!

Springer runt i en tomteluva som är så lång att jag får ont i nacken -.- Lyckat visst?

Granen är färdigklädd med alla femtioelva glittrena ;P  Tjugotusen röda kulor och en och annan kotte.
Yes jag är nöjd med den i år, det verkar både mamma och mormor oxå vara, eller de klagar inte på att det är alldeles för mycket grejer i granen.
Fast spiran i toppen är sne men jag säger bara att det är poängen så det bli mycket charmigare då, egentligen är det så att jag inte når upp till toppen bättre så jag kan inte fixa till den (;
Tror jag ska springa och hälla ut florsocker i trädgården så vi får lite snö, hmpf undra hur många som gilar den idén i min familj ^^ Ingen gissar jag på. Men ändå? Jag vill ha snö, NU! inte i Februari när snön alltid kommer. Suck.

Julafton - Fåglarna kvittrar och det är vår i luften.
Alla hjärtans dag - Snö och kallt.

Det blir bara helt FEL! Eller hur???
Förresten, jag längtar till Alla hjärtans dag<3. Som alla andra antar jag men whatever, det är bara en så mysig dag.
Jaja nu måste jag hjälpa till att fixa den sista maten till imorgon, inte sitta vid datorn och gala som mormor säger (Gala = vad hon tycker om när jag sjunger x'P) Hehe

Puss<3 Mela



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0