Just like a river runs like a fire needs flame

Godmorgon!
 
Inatt drömde jag att det stormade så mycket att mitt fönster lossnade och att det blev översvämning på loftet. Vad som händer när man sover med öppet fönster och det blåser kanske? Hmm.. 
 
Well! Just nu lyssnar jag på Def Leppard och försöker få liv i min säckpipa! Det går sådär, har mest kramp i munnen och har bara fått fram ett ganska meningslöst pipande. Det ska nog bli bra så småningom! 
 
Annars händer det en hel del i stan idag, det är bal för oss lyckliga studenter! Dock ska jag inte gå på den, hehe.
Ser ingen vidare poäng i det faktiskt, men ska in i eftermiddag ändå och kolla på alla uppklädda människor..
 
Nu ska ni få ännu en bild från Skottland, detta är en av utsikterna från slottet.
Det är också min bakgrundsbild på datorn...
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0