A little voice inside my head said, Don't look back. You can never look back

"Detta påminner ju lite om Pretty Woman!" är en av de många kommentarer jag hade när jag såg Fast and Furious 6 i lördags. Varför undrar ni? Jo det ska jag förklara!
 
Med risk för en minispoiler så var det en scen där en dryg bilförsäljare vägrade tro på att de skulle ha råd att köpa lyxbilarna där, slutade med ett uppköp av alla bilarna. Burn! Samma känsla som när Julia Roberts först går in på *dyr-modekedja* och de vägrar låta henne ens kolla på kläderna och sedan springer in och visar allt dyrt hon köpt.. Älskar sådana scener och hatar människor som dömer folk!
 
Anyway, är mäkta imponerad av att en serie kommit upp i film nummer sex och fortfarande är fantastiskt bra. Som ni vet är jag en sucker för actionfilmer även om kanske inte genren "biljakt" är min favorit. Dock är denna filmserie så mycket mer än så. Åh, älskar ni föregående filmer? Se denna! 
 
Trailer
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0