One day it'll all make sense and you'll find the truth my friend

Tjoo!
 
Idag vaknade jag innan solen gått upp, den känslan ja. Well, körde på en riktig pigghetsbomb i morse med cola+kaffe till frukosten så nu känner jag mig lite som en duracellkanin! Icke dåligt. 
 
Hjälper pappa att säkerhetskopiera sina femtioelvatusen telefonkontakter till datorn och excel. Lär ta hela förmiddagen minst! Sen blir det träna, städa och bädda rent på loftet. Då blir det cocacolapåslakan, mwihi!
 
Ja, måste fortsätta med mitt excellande, här kommer en vackert komponerad bild på vad mami kom hem med häromdagen! Puss


Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Sure :)
Mela

2013-03-09 @ 12:29:33
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0