The sun begins to shine, the day did sneak up on the night

Godmorgon!
 
I fredags hade jag min sista jobbdag så när jag vaknade i morse och det inte var av väckarklockan så kändes det lagom ovant men samtidigt bra så klart. Skönt att vara ledig. Det är redan över 20 grader här så vet dock inte riktigt hur jag ska klara dagen då jag både är värmekänslig och med en pollenallergi som inte vill ge med sig...
 
Jaja, det är sommar i alla fall! 
 
Gick in på Spotifys nya Discoversida och fick ett finskt folk-metalband eftersom jag lyssnar på Helloween, tänkte att jaja det kan ju vara kul att höra. Haha random liksom, det visade sig att det var bra så för tillfället lyssnar jag på metal på finska... 
 
Nu ska jag gå och förbereda frukosten, ni kan få en bild av hur jag firade ledighet i lördags, puss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0