How many good lies to make it seem alright

God kväll på er!
 
Idag fyller min fina pappa hela femtio år så idag har det varit fullt sjå sen lunch här hemma med att fixa till firandet ikväll. Även om det bara är med närmsta familjen så blir det ändå massa att fixa, hm, inte lätt!
 
Var på praktiken under förmiddagen i alla fall, jobbar med photoshop just nu.. Mycket lycklig, hehe!
 
Och eh ja, igår var jag ju på bio och såg Les Miserables! Fantastiskt bra film, miljön, historia, scenerna, skåderspelarna, ja allting var underbart förutom den lilla minisaken att jag verkligen hatar musikaler...
Well, den var bra!
 
Nu kan jag inte sitta här mer, ska fortsätta njuta av att Notes From The Underground (HU) äääääntligen ligger på spotify, dock inte extranumren but still!
 
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0