All I have are these promises that you gave to me, you haven't broken yet

Hejsan!
 
Här sitter jag och lyssnar på Lorene Drive och sätter ihop lite saker till medieproduktionen, faktiskt rätt så trevligt bortsett från att det känns som minusgrader här vid datorn. Måste verkligen se till att täta extra vid fönstret, vill inte råka bli en snögubbe lite halvt oväntat!
 
Som jag tror jag nämnde igår kom Hanna hit på kvällen, precis lika trevligt som vanligt! Hon drog dock i förmiddags så sen dess har jag varit bänkad här vid datorn, jag och mamma har nämligen beställt resa till Skottland till våren! Taggad till tusen redan, åh så kul det ska bli!
 
Nej, nu ska jag fortsätta så jag blir klar imon närmsta timmarna!
 
L O R E N E  D R I V E  -  A  S O N G  I N  T H E  K E Y  O F  S E X 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0