You're a wonderful thing and that's obvious

Godmorgon, eller något sådant. 
 
Sov fyra timmar på eftermiddagen och nu mår jag om möjligt ännu sämre än innan, låg inne i badrummet en stund nyss med illamående och yrsel. Tänkte muntra upp mig själv genom att lyssna på bra musik (NFTU med Hollywood Undead) och detta är vad jag får upp på Spotify:
 
Glad man blir ja.
 
Har dessutom fått klippa av mitt älskade SRFband från armen pga ett äckligt skavsår, en liten skum grej i övrigt är att när jag satte mig vid datorn låg där en ring. Så ja, nu är jag förlovad med spöket som bor under min säng! Typ. Säkert mamma som hittat när hon städat, but still! Hehe. Nu ska jag tröstshoppa lite träningskläder!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0