What do we do when we thought we knew it all

Hej!
 
Hela dagen har gått åt att läsa en bra bok, kommer upp recension lite senare ikväll så hoppar över det nu för att i stället berätta om igår!
 
Ja, det började med att jag kom hem till Hanna vid halv tre, då stod hon och Lovisa redan i köket och jobbade med pizzadeg! Well, on that way it goes! Vid klockan kvart över sju var pizzorna klara och färdiga för att ätas.

Under de timmarna hade jag även hunnit få födelsedagspresenter från Hanna! En underbart fin bok om Skottland samt ett pennställ med hajar på (...) fylld med chokladtäckta popcorn! Lyckan där ja! 

Efter att vi käkat var det mer eller mindre dags att bänka oss framför melodifestivalen som var helt galet bedrövlig. Värst var att Joacim Cans som i vanliga fall sjunger i HammerFall hade ställt upp med en dålig form på folkvisa. Knäckande. 
 
Anyway, efter det följde jag Lovisa ner till bussen och på tillbakavägen mötte jag Hanna och sedan bar det av på en långpromenad fram till klockan kvart över tolv. Sen promenad ner till bussen vid halv ett och sedan hem och sova. 
 
Thats my saturday, väldigt lyckad dag även om jag är rätt trött idag..
 
Puss!
 
 


Postat av: Sandra

Vad gott :)

Svar: Ja det var det verkligen :)
Mela

2013-02-10 @ 20:47:25
URL: http://sandrasphotoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0