The pictures tell the story, this life has many shades

Hej!
 
Så var det lördag och för första gången på länge en dag utan snöstorm! 
Jag ska dock inte uttnyttja det utan i stället stanna inne med min bok i knäet och varma strumpor på fötterna. Tänker inte riskera att bli mer förkyld igen nu när det äntligen börjar släppa! Kan sova hela nätter nu utan att vakna i panik, helt underbart.
 
Taggar även för eftermiddagen, när mamma och pappa kommer hem från affären ska jag nämligen prova att baka macroner! Fick ett kit till att baka det av min moster i julklapp så kanske dags att prova nu. Resultat kommer upp här sen om det inte blir helt pinsamt katastrofalt! ;) 
 
Well, nu ska jag förflytta mig tillbaka två hundra år och åka över till usa, ha det så bra! :D 
 
 


Postat av: Alv

life at home with mam and pa cool, sorry I see much you blog, university requires all time. kisses

Svar: :)
Mela

2013-02-23 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0