I've never felt so right about nothing beside, you and me, would never work out

Hej!
 
Här sitter jag och lyssna på Five Finger Death Punch (ovanligt, men de är faktiskt ganska bra) i väntan på att klockan ska bli sju och där med Vem Vet Mest på teven. Mycket trevligt!
 
I stället för att gå och lägga mig när jag kom hem idag så bytte jag om och hoppade upp på bandet, så nu är jag klar med träningen för dagen och faktiskt väldigt pigg igen! Verkligen lyckat måste jag säga. 
 
Ja, imorgon blir det en kul dag på praktiken, jag ska nämligen på fotouppdrag! Woohoo!
 
Men ja, nu ska jag kolla lite längtande på mina paket med hårfärg som står här bredvid, ska försöka hinna f'rga i helgen! Puss på er!
 
F I V E  F I N G E R  D E A T H  P U N C H  -  F A R  F R O M  H O M E  


Postat av: Alv

hair red *-*

Svar: Yup!
Mela

2013-02-12 @ 22:01:15

Postat av: Seance

Ser många fantastiska album där på väggen som är odödliga klassiker speciellt första KISS och Van Halen abumen.

Svar: Ohja, älskar min vägg och mina skivor!
Mela

2013-02-18 @ 01:15:21
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback