If she don't get her way she'll slice you apart

TOMMYLAND
 
Heter boken som jag haft näsan nerdykt i under senaste två dagarna, enligt författaren själv är det snarare en åkattraktion i hans huvud än en vanlig självbiografi över ett galet rockstjärneliv. De flesta som vet något om min musikstil och min till-och-från besatthet för fantastiska Mötley Crüe har kanske redan listat ut vem författaren är med tanke på detta men även titeln på boken, för er som inte hängt med är boken skriven av en av världens bästa trummisar; Tommy Lee! 
 
Boken är en inblick i hans sjuka liv, från de två giftermålen med "ganska" kända showbizkvinnor till varför Jägermeister är bästa drycken. För mig som är helt craise (läs boken så får ni förklaring på uttrycket ;)) i biografier så föll jag pladask efter sida (who am I kidding, mening!) ett och förutom korta pauser för onödiga saker som sömn och mat så sträckläste jag den.
 
Well, det får bli en klar femma på denna bok, som ser så här fin ut! Och ja, bilden är kanske lite copypastead från Adlibris där jag beställde den, men tror inte de har något emot det då jag beställer böcker där jämt! ;) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0