Cause there's no one else since I found you

Under den senaste veckan har jag hunnit med att sträckläsa två böcker av författarinnan Frida Skybäck, "Charlotte Hassel" & "Den Vita Frun".
 
Båda böckerna utspelar sig på slutet av 1700talet i Sverige och även om de är två egna berättelser så finns det personer som återkommer i båda böckerna och det tyckte jag var väldigt intressant, det gjorde att man fick lite bredare inblick i tiden allmänt. Jag råkade läsa dem i fel ordning men det störde inte mig alls, det enda problemet om man ser det så var ju att jag gick bakåt i tiden.. 
 
Anyway, brukar ni gilla de böcker som jag tipsar om så lär även dessa böcker falla er i smaken! 
 


Postat av: Othilia Li

fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Mela

2013-02-11 @ 11:03:25
URL: http://othiliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0