Stand up, you don't have to be afraid. Get down, love is like a hurricane

Nej jag är inte sämst på att uppdatera. Det bara verkar så! 
 
Idag är det runt 17 grader ute och solsken, så ska strax flytta in i solstolen med min bok och sedan stanna där till solen går ner. Eller jag blir hungrig, vilket som nu blir först..
 
Anledningen till bloggtorka senaste tiden har berott på att allmänt inte vilja sitta vid datorn under påsklovet, resa till Göteborg och konsert där samt att jag sitter vid datorn ca 8 timmar om dagen på praktiken så ja. 
 
Konserten i Göteborg var med Helloween och Gamma Ray, det var mycket bra! Dagen efter blev det lite shopping i Nordstan också, så nu äger jag en röd (fejk)skinnjacka! Galet snygg, bild kommer någon gång.. 
 
Senaste veckan har jag dessutom haft fullt upp på praktiken och jag har ätit ute varje dag på lunchen så inte haft någon extra tid att slöa framför bloggen. Men jag ska försöka bättra mig!
 
Nu lyssnar jag i alla fall på Kiss och lägger in bilder från kameran, slänger upp en av dem jag tog på ett gäng rådjur som parkerade sig utanför fönstret häromdagen. Denna var så fotogenisk och söt, mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0