So if my intentions are misunderstood and you decide that I'm up to no good

Godmorgon!
 
Ja det blev tyst här i gårkväll, åkte in till hockeyn och efter den var jag inte taggad på att skriva utan snarare helt slut efter en jobbig skolvecka med två nationella prov och massa annat så jag däckade i sängen vid halv elva. 
Vaknade i morse vid kvart i tio så ja, ca elva timmars sömn brukar tyda på att man varit lite trött.
 
Idag känner jag mig faktiskt rätt pigg, lyssnar på bästa Guns N' Roses och taggar för att ta en massa foton som ska vara klara i veckan! Tyvärr är det tråkigt väder ute, lite synd men det får väl gå ändå!
 
Ikväll blir det iväg för att fira mosters sambos födelsedag och någon gång under kvällen kommer även bästa hanna hit! Well, bra lördag vill säga! 
 
G U N S  N '  R O S E S  -  S O R R Y 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0