Somethings right with the world today but everybody knows it's wrong

Kommer antagligen bli årets varmaste dag - redan nu är det sexton grader ute - helt underbart!

Har sprungit runt en sväng med kameran i trädgården och enda anledningen till att jag sitter vid datorn nu är för att lägga in de bilderna och sätta kameran på laddning, batteriet blinkade i hysteri över att snart dö nämligen.

Just nu har jag sommarmusik alá Aerosmith, så mysigt!

Annars idag så ska jag baka en plåt med chokladmuffins (tänkte höja sommarkänslan några våningar och lägga i jordgubbsbitar i smeten) till Valborgsfirandet ikväll, fast det får bli senare när jag (som alltid) lyckats bränna mig i solen.. Host.

Slänger upp en bild så fort jag redigerat den, ha det så bra fram tills dess, puss!


Postat av: Johanna

HAHAHAHA ÅH HERRE JÄVLAR, DET ÄR EMMAS KOMPIS. JAG SÅG DET DIREKT HOHOHO. JAG VÅGAR SÄTTA MITT HUVUD PÅ DET. ÅH VAD ROLIGT JAG HAR HÖHÖ. EMMA KOMMER TUPPA AV AV LYCKA NÄR HON SER DETTA. HAHAHAHA. JAG SKALL PRINTA OCH GE HENNE ÄNNU EN BILD I FÖDELSEDAGSPRESENT! HON KOMMER ÄLSKA DET! HIHIH.



Förresten Mela är nakna män barnförbjudet så du borde ha satt en varning!



NU SKA JAG FORTSÄTTA SKRATTA MIG LYCKLIG ÖVER ATT EMMA HEMSÖKS AV SINA HJÄRNSPÖKEN HEHEHEH.

2012-04-30 @ 17:34:12

Postat av: Emma

Där ser ni!! Han är överallt! :c

2012-05-01 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback